Christian Bredsgaard er ny KAM

Christian Bredsgaard er ny KAM ved KeepFocus

Key Account Manager Christian Bredsgaard, som skal hjælpe boligforeninger med energi- og forbrugsstyring. Han står foran Ferskvandscentret

Når man husker på, at bygninger står for næsten 40% af det samlede energiforbrug, og at en fjerdedel af Danmarks samlede CO2-udledning går til drift og opvarmning af bygninger, giver det rigtig god mening at vende blikket mod energibesparelser i indsatsen om at nå målet på 70% CO2-reduktion.

Christian Bredsgaard

Hjælp til bæredygtig drift og energieffektiv udnyttelse af beboernes forbrugsdata

Christian Bredsgaard er ny Key Account Manager hos KeepFocus, hvor han bliver kontaktperson for en lang række boligforeninger i Jylland og på Fyn.

30 år med salg

Christian kommer til KeepFocus med 30 års salgserfaring fra mange forskellige brancher, og han glæder sig til at arbejde med løsninger, der gør en forskel – ikke bare for kunden, men også for klimaet og for samfundet.

”En af Christians absolutte styrker er, at han er enormt dygtig til at gennemskue kundens behov og dermed også finde frem til de løsninger, der vil fungere bedst for den enkelte kunde”, siger David Friisholm, som er direktør i KeepFocus. ”Christian har 30 års erfaring med salg – både projektsalg og løsningssalg, og det giver ham en god forståelse for vores branche og den måde, vi arbejder på. Hos KeepFocus har vi langvarige relationer med vores kunder, og det er vigtigt, at vi bevarer en fornemmelse for markedet og hvad der teknologisk er af muligheder, som kan komme kunden til gode. Her er det en styrke for os at have en ambassadør som Christian, der har fokus på, hvad der vil være den bedste løsning for kunden, ikke bare nu og her, men også om 10 år”.

Boligforeningerne får hjælp til at drive bæredygtig bygningsdrift

Som kontaktperson for vores boligkunder skal Christian arbejde med løsninger, som giver boligforeningerne en genvej til bæredygtig drift og forbedret boligadministration. Boligforeningerne får et system, som samler al energidata ét sted, og det giver nogle klare tidsmæssige og administrative fordele, fordi både driftspersonalet og boligadministratorerne hurtigt kan skabe sig overblik over forbruget i både kælderen og lejlighederne – og samtidig se detaljerne på hver enkelt måler.

Herudover vil han skulle hjælpe kunderne med at beslutte, om det er browserversionen KeepFocus Cards eller telefonapplikationen KeepFocus EnergyHome, som vil fungere bedst for foreningens beboere, når EU’s krav til oplysning om energiforbruget skal overholdes.

Tag godt imod ham

Christian er ved at lære KeepFocus at kende, og vi håber, at I vil tage godt imod ham, når han inden længe begynder at ringe rundt for at præsentere sig selv. I kan selvfølgelig også kontakte ham – hans mailadresse er cbr@keepfocus.dk og hans telefonnummer er 22617485.