Ny servicechef hos KeepFocus

Ny servicechef skal udbygge KeepFocus’ kundeserviceaktiviteter i hele landet

Som chef for Installation & Service sørger Kristian for, at kunderne får hurtig assistance, hvis der skal skiftes målere, eller hvis der er andre ting, der ikke virker

Jeg har arbejdet med service af tekniske løsninger i mange år, og en af de ting, der driver mig er, at man tydeligt kan mærke, når man gør en positiv forskel. Min tilgang til opgaven som servicechef er at skabe nære og gode relationer med kunderne, og når de kan mærke, at jeg anerkender, hvor vigtigt det er for dem, at tingene fungerer, opstår der et samarbejde mellem os, som for mig er enormt tilfredsstillende.

Kristian Sørensen

Den 1. april 2021 tiltrådte Kristian Sørensen som ny servicechef hos KeepFocus, hvor han får til opgave at udbygge KeepFocus’ service i hele landet. Kristian kommer med solid ledelsesmæssig erfaring inden for service af tekniske løsninger i forskellige brancher og har stor erfaring med planlægning og koordinering af alle typer serviceopgaver.

Et marked i vækst

KeepFocus har i løbet af de sidste par år oplevet en stigende opmærksomhed omkring bedre udnyttelse af de tekniske muligheder til at reducere energiforbruget, og i den forbindelse har kunderne også fået øjnene op for, hvor stort potentialet egentlig er. KeepFocus’ serviceafdeling hjælper kunderne med alt fra udskiftning og montering af målere til fejlfinding og udbedring af kommunikation mellem målere, gateways, datahub m.v.

Afdelingen er vokset støt i takt med, at behovet for kvalificeret hjælp til opgaven er steget, og Kristian Sørensen kommer til en afdeling med stor energi og godt humør, drevet af den glæde og tilfredsstillelse, kundernes positive tilbagemeldinger giver. Som servicechef i KeepFocus får Kristian – udover ledelse af afdelingens medarbejdere – blandt andet ansvar for tilbudsgivning og servicekontrakter samt at sikre en agil og effektiv planlægning af de mange forskellige serviceopgaver.

Den rette mand til jobbet

Kristian kommer senest fra en stilling som Afdelingsleder for Service & Installation i Nordtec Optomatic A/S, hvor han de sidste ni år har styret montageafdelingen og de kørende teknikere, og før det sad han som serviceleder i Condair A/S i tre år.

“Jeg er sikker på, vi med Kristian har fået en kollega, som kan sikre vores kunder et serviceniveau i topklasse”, siger David Friisholm, som er direktør ved KeepFocus. “Kristian ved, hvad der er vigtigt for, at kunderne føler sig trygge ved den support, de modtager, og fordi han har så mange års erfaring med alle de processer, der ligger i servicefunktionen, er han også den rette til udvikle vores serviceaktiviteter fremadrettet, så vi fortsat kan leve op til vores målsætning om at levere Danmarks Bedste Kundeservice“, slutter han med et smil.

Kontaktoplysninger

Kristian Sørensen
Service & After Sales Manager
kes@keepfocus.dk