Serviceaftale

KeepFocus' serviceteam som installerer alt fra målere til gateways og rådgiver kunder om energi og besparelser

Oplev trygheden ved en serviceaftale

Hos KeepFocus er god service en del af vores DNA, og for at kunne imødekomme vores kunders efterspørgsel på en pålidelig service af deres målere og datakommunikation, er vores serviceteam de sidste par år vokset markant.

En serviceaftale med KeepFocus giver vores kunder sikkerhed for, at deres tekniske anlæg kontrolleres af højt uddannede specialister med et indgående kendskab til installationernes hardware og software.

I aftalen er inkluderet kontrol – to eller fire gange årligt – af datastrømmen fra gateways til målere, hvilket giver mulighed for at opdage eventuelle fejl på målere eller datakommunikation. På den måde er I sikret, at I har løbende kontrol af de målere, som henter data på timebasis til jeres beboeres fordelingsregnskaber.

Hvis der er fejl på hardware, kan vores eget team udskifte komponenter på stedet og sørge for, at målerne integreres korrekt i systemet, og I sparer dermed tid og besvær med at lave nye aftaler.

EED - oplysning til beboere om deres energiforbrug på timebasis

Vær opmærksom på, at vi allerede nu overholder kravet til månedsvis information om varmeforbruget, som træder i kraft d. 1. januar 2022. Vores løsninger giver udover information om varmeforbruget også information om forbruget af el og vand.

Dine kontaktpersoner:

Trine er smilende, har skulderlangt lyst hår og står her foran vejlsøhus' hvide hovedbygning

Trine Krag

Key Account Manager - Bolig - Vest

tkr@keepfocus.dk
Tel: +45 29 25 56 66

Christian er en voksen mand med mange års erfaring. Han har kort, mellemblondt hår og står her smilende foran vejlsøhus' hvide hovedbygning

Christian Bredsgaard

Key Account Manager - Bolig - Vest

cbr@keepfocus.dk
Tel: +45 22 61 74 85